Hoppa till huvudinnehåll
Brådskande bolåneärende?

Har du skickat in bolåneansökan och behöver hjälp snabbt så kan du ringa oss för att få ditt ärende prioriterat! Ring oss på 0770 - 221 222

Samla lån och krediter – jämför samlingslån

“Jag har varit kund sen många år, 6-8år. När ni började hjälpa mig hade jag kreditkortsskulder och flera banklån till hutlösa räntor. Det senaste lånet som jag fått hjälp med, är ett (1) banklån till en ränta och amortering som sänker de två jag hade tidigare med 2000kr i månaden. Och nu när vi nått målet att ha endast ett lån, så kan vi jobba vidare. Jag är mer än tacksam. Ni har hjälpt mig att få rätsida på en hopplös situation. Med Vänliga Hälsningar”
- Jukka

Vad innebär det att samla lån och krediter?

Att samla krediter till ett lån innebär att man tar lån trots skulder hos olika banker och kreditgivare för att lägga om lånen till ett. Att samla alla lån hos en bank eller kreditgivare är ett enkelt och effektivt sätt att spara pengar och sänka sina månadskostnader. Det finns idag väldigt många privatpersoner som har lån hos flera olika kreditgivare. Detta medför ofta att man får betala avgifter som är relaterade till lånet från flera håll, detta kan vara dolda avgifter som avi- och faktureringsavgifter som medför högre effektiv ränta. Därför är det väldigt förmånligt att låna pengar trots skulder för att lösa dyra lån och på så sätt undvika extra avgifter och höga månadskostnader. Därmed kan man få pengar över till annat.

Hur kan Lånekoll ge dig hjälp med skulder du har?

Lånekoll är experter på att lösa krediter. Vi har hjälpt tusentals kunder till att spara pengar genom att lösa dyra lån. Ett bra sätt att se hur mycket du kan spara är genom att använda Lånekoll räknekalkyl. Där kan du på ett enkelt sätt infoga in dina befintliga lån med nuvarande ränta och se hur mycket du kan spara genom att samla lånen.

Ett exempel på att lösa lån och krediter

Anna har 3 olika lån:

Kreditkortslån 25 000 kr Återbetalningstid 1 år Ränta 15% Månadskostnad 2293 kr
Billån 150 000 kr Återbetalningstid 5 år Ränta 4,95% Månadskostnad 2853 kr
Konsumtionslån 47 000 kr Återbetalningstid 5 år Ränta 6% Månadskostnad 934 kr

Totalt har Anna 222 000 kr i lån. För dessa lån betalar Anna 6080 kr per månad. Om Anna skulle lösa dyra lån och krediter hos en bank/kreditgivare med en återbetalningstid på 10 år och erhåller exempelvis 5 % ränta skulle hon få en månadskostnad på 2355 kr. Detta skulle innebära att månadskostnaden minskar med 3725 kr varje månad. Med en återbetalningstid på 5 år skulle hon få en månadskostnad på 4189 kr. Detta skulle innebära att månadskostnaden minskar med 1891 kr varje månad. Om du ansöker idag via Lånekoll kan du själv se hur mycket du kan spara på att samla krediter.

Varför ska man samla alla lån?

Genom att samla lån och krediter till en bank eller kreditaktör kommer din kreditvärdighet att förbättras. En bättre kreditvärdighet ger dig möjlighet till lägre ränta och bättre villkor. I förlängningen förbättras även chanserna längre fram till ytterligare räntesänkningar och bättre möjligheter till lägre bostadsränta. Att samla alla lån på ett ställe ger dig möjlighet till lägre månadskostnad vilket framförallt ger dig möjligheten att amortera och bli av med skulden snabbare. Genom att samla alla skulder på ett ställe får du enklare kontroll och överblick över dina månadskostnader. Samla dyra lån till en aktör och skapa dig bättre förutsättningar att hitta det billigaste lånet. Lånekoll är på kundens sida och vår målsättning är att du ska bli en vinnare genom att samla lånet.

Skäl till att lösa dyra lån och krediter

  • Snabbt att ansöka online
  • Enkelt att få överblick
  • Jämför lån och få erbjudande från många av Sveriges ledande banker
  • Kostnadsfritt att ansöka
  • Sänk dina månadskostnader och få lägre räntor
  • Öka din amortering och betala av lånet snabbare
  • Få en bättre privatekonomi
  • Ett billigt och effektivt sätt att hitta bästa räntan
  • Ta del av ränterabatter och räntesänkningar
  • Hitta nya bättre långivare

Hur fungerar det att få hjälp att samla lån via Lånekoll?

Du börjar med att fylla i formuläret och skicka in din ansökan om att samla lån. Detta kan du göra online på nätet alternativt ringa våra lånehandläggare på Tel: 0770 - 221 222. Lånekoll påbörjar därefter en budgivning bland många av Sveriges ledande banker för att uppfylla ditt syfte att samla lån och sänka dina räntekostnader. Inom 24 timmar får du svar från våra olika samarbetsbanker med olika erbjudanden. Lånekoll gör endast en kreditupplysning för att säkerställa att din kreditvärdighet inte ska påverkas negativt. Våra rådgivare kontaktar dig inom 24 timmar för att gå igenom det bästa lånealternativet och presentera de erbjudande som du erhållit. 

Du får även tillgång till Mina Sidor där du själv kan se alla de lån och erbjudande som du fått. Låneerbjudande som du erhåller gäller i 30 dagar så du kan i lugn och ro fundera vad som passar dig bäst. Lånekolls rådgivare är experter på att samla alla lån och krediter och bistår dig alltid med den hjälp du behöver. Om du väljer att gå vidare med ett låneerbjudande skickas skuldebrevet till dig per post eller mail. När du signerat skuldebrevet utbetalas lånet direkt till dig eller så hjälper Lånekoll eller banken dig att lösa dina befintliga lån. Att samla dyra lån och krediter genom Lånekoll är alltid kostnadsfritt och vi hjälper dig hela vägen.

Samla privatlån, blancolån, krediter och kreditkort

Fördelarna med att samla ihop lån till en och samma bank är slående. Många har ett eller flera blancolån och ett kreditkort och tänker inte på räntorna och avgifterna. Lånekoll kan hjälpa dig kostnadsfritt att jämföra och samla krediter och lån till en bank. Genom att ansöka hos Lånekoll att få hjälp med skulder får du snabbt reda på det billigaste lånet och kan se vart du kan få den bästa räntan. Ansökan gör du direkt online och vi jämför räntan hos många av Sveriges ledande banker. 

När du ansöker om att samla lån hos Lånekoll får du erbjudande om ett nytt lån utan någon bindning. Om du finner erbjudandet intressant hjälper Lånekoll dig att byta bank och lösa dina befintliga lån. Fördelarna är många med att samla dina lån och krediter genom att jämföra dina alternativ genom Lånekoll kan du se hur mycket pengar du kan spara.

Kreditinformation om våra privatlån

Lånebelopp 10 000 - 600 000 kr
Återbetalningstid 1 - 20 år
Räntesats 5,20 - 33,83 %

Frågor och svar om samla lån

Att lösa ett lån betyder att man betalar tillbaka ett lån i förtid, innan löptiden har gått ut. Att lösa ett lån innebär helt enkelt att man återbetalar det kvarvarande lånet i förväg för att slippa betala mer ränta eller att man återbetalar det kvarvarande lånet med hjälp av ett annat lån med lägre ränta.

När man säger 'samla lån' menar man att man löser flera mindre lån eller krediter med hjälp av ett större lån. På så sätt blir oftast kostnaden mindre.

Det är svårt att säga exakt hur mycket du kan spara. Ett bra sätt för att se din nya månadskostnad är att fylla i totalt lånebelopp samt önskad återbetalningstid i Lånekolls räknesnurra och då får du en uppskattning på din framtida månadskostnad. Du kan även justera räntan.

Om du jämför detta med nuvarande månadskostnad ser du hur mycket du kan spara. Du är även välkommen att ringa oss på Tel: 0770 - 221 222

Bolån brukar man med fördel dela upp i flera lån med olika villkor på räntan för att man har dem generellt sett längre tid och man vill gardera sig mot ränteändringar under tiden man har dem. Det är ovanligt att man har flera olika bolån hos flera olika Banker.  

Det finns ingen gräns på hur många lån du kan samla hos Lånekoll. Lånekoll söker på det lånebeloppet som du ansöker om, maximalt 600 000 kr. Lånekoll har hjälpt kunder som har haft över 10 olika lån och krediter. Ansök online om att samla lån eller kontakta en av våra lånehandläggare så hjälper vi dig.

Ja, man kan samla alla typer av krediter som kreditkort och blancolån.

Det viktigaste när man samlar lån är att uppskatta eller beräkna vilket totalt belopp man vill samla. Om du inte vet exakta beloppet kan du alltid kontakta Lånekoll så hjälper vi dig. Det finns många fördelar att använda en låneförmedlare som Lånekoll när du ska samla lån då det endast görs en kreditupplysning trots du får förslag från flera banker.

  Ja, om man har flera privatlån så kan man lösa alla dem för att ta ut ett större lån som täcker alla de små privatlånen.  

När man har flera olika krediter så medför det ofta olika tilläggskostnader som aviavgifter för varje lån. När du samlar dina lån och krediter kan även du få en lägre ränta då du har större engagemang hos din bank. 

Genom Lånekoll så kan man få både bolån och privatlån. Om man väljer privatlån så är det vanligast att man får ett annuitetslån, genom att samla dina lån och krediter kan du få en lägre ränta än vad du hade tidigare.

Allmänt

Lånekoll är ett varumärke som opereras av Consector AB:s, org. nr 556961–4216, (hädanefter Lånekoll) med adress Narvavägen 12, 115 22 Stockholm, Tel: 0770–221222, e-postadress: kundservice@lanekoll.se. Lånekoll förmedlar bolån och andra konsumentkrediter, kontokort samt Lånekolls trygghetsförsäkring till privatpersoner. Lånekoll har tillstånd av och står under tillsyn av Finansinspektionen. För information enligt konsumentkreditlagen, distansavtalslagen och försäkringsförmedlingslagen m.m. se Lånekolls informationsblad.

Tjänsten

  Consector AB tillhandahåller en förmedlingstjänst via www.lanekoll.se där privatpersoner ges möjligheten att konkurrensutsätta sina krediter genom att jämföra olika banker och andra kreditgivare. Du lämnar uppgifter om dig själv och din kreditsituation för att få anbud från ett flertal banker och andra kreditgivare som Lånekoll samarbetar med. Vilka banker och kreditinstitut som Lånekoll samarbetar med hittar du här. Dessa allmänna villkor gäller för besökare av www.lanekoll.se (hädanefter Webbplatsen) som använder vår webbtjänst vilken även omfattar vår budgivningsplattform. Genom att anmäla dig till Lånekolls webbtjänst och göra en låneansökan så godkänner du dessa allmänna villkor. Webbtjänsten tillhandahålls av Consector AB, organisationsnummer 556961-4216, Narvavägen 12,115 22 Stockholm (hädanefter Lånekoll)  

Kreditupplysning

  När du accepterat de allmänna villkoren genom att använda webbtjänsten och göra en låneansökan så godkänner du även att Lånekoll beställer en kreditupplysning på dig och din medsökande. Kreditupplysningen lämnas av UC AB. UC AB registrerar en s.k. omfrågning på dig varefter de banker och andra kreditgivare som Lånekoll samarbetar med kan inhämta en kreditupplysning på dig. Endast en kreditupplysning registreras samtidigt som flera banker och andra kreditgivare som Lånekoll samarbetar med får ta del av kreditupplysningen på dig utan att ytterligare frågor registreras. UC AB kommer att skicka hem omfrågandekopior till din folkbokföringsadress. Omfrågandekopiorna skickas hem för att du ska veta vilken information som lämnats ut om dig och vilka som tagit del av dina uppgifter.

Du kan få flera omfrågandekopior hemskickade till dig men detta innebär inte att flera kreditupplysningar registreras på dig. Kreditupplysning kan, av ett fåtal kreditgivare, även komma att beställas från annat kreditupplysningsföretag än UC AB, t.ex. Bisnode Kredit AB (Bisnode). Lånekoll erbjuder därmed en kostnadsfri tjänst för privatpersoner att konkurrensutsätta sitt kreditengagemang genom att förmedla låneerbjudanden från banker och andra kreditgivare. Genom att acceptera dessa villkor godkänner du också att de banker och andra kreditgivare som Lånekoll samarbetar med lämnar information om dig som de inhämtat samt lämnar ut kreditbeslut till Lånekoll. Vid medsökande måste även medsökande uppfylla ovanstående krav. Som kund måste du därför informera medsökande om dessa allmänna villkor och säkerställa hans eller hennes godkännande.  

Kreditgivare

Lånekoll samarbetar med utvalda kreditgivare. På vår partnersida hittar du alla Lånekolls anslutna långivare för bolån och privatlån. Lånekolls samtliga kreditgivare har tillstånd hos Finansinspektionens för sin verksamhet.

Villkor för att använda webbtjänsten  

För att använda webbtjänsten krävs att du accepterat dessa allmänna villkor samt att du är minst 18 år gammal och har en inkomst motsvarande minst 10 000 kr per månad (120 000 kr per år). Du skall också vara bosatt i Sverige. Genom att godkänna villkoren försäkrar du som kund att uppgifterna är korrekta och att du är behörig att använda webtjänsten samt åtar dig att anmäla förändringar i de uppgifter du lämnat Lånekoll för användande av webbtjänsten. Lånekoll erhåller ersättning från våra samarbetspartners i form av en provision vid förmedlat lån (se Lånekolls informationsblad). Vid medsökande måste även medsökande uppfylla ovanstående krav. Som kund måste du därför informera medsökande om dessa allmänna villkor och säkerställa hans eller hennes godkännande.

Behandling av personuppgifter

  De personuppgifter du lämnar hos Lånekoll via Internet, telefon eller mail registreras i vår kunddatabas. Lånekoll är personuppgiftsansvarig för de uppgifter du lämnar och upprätthåller god registervård. Lånekoll använder uppgifterna för att kunna utföra tjänsten som du beställt och för att säkerställa god kundkännedom. Personuppgifter som Lånekoll inhämtar behandlas i enlighet med GDPR (General Data Protection Regulation). Genom att acceptera villkoren för tjänsten samtycker du till att Lånekoll behandlar dina personuppgifter i enlighet med användarvillkoret. 

Personuppgifter som vi samlar in och behandlar är:

  • Namn
  • Adress
  • Telefonnummer
  • Personnummer
  • E-postadress
  • Kontonummer
  • Andra uppgifter som du själv lämnar inom ramen för tjänsten

Kommunikation mellan oss när vi hjälper dig i specifika ärenden

När du använder tjänsten kommer viss information att inhämtas automatiskt: såsom information om dig från kreditupplysning, teknisk data, vilket kan inkludera den URL genom vilket du får åtkomst till hemsidan, din IP-adress, unique device ID, typ av webbläsare, språk och information om identifiering och operativsystem. (se även vidare om användningen av cookies nedan)

Lånekoll behandlar din information för följande ändamål:

  • Säkerställa kundkännedom
  • Tillhandhålla tjänsten
  • Förbättra din kundupplevelse och personifiera användandet av tjänsten
  • Utveckla tjänsten samt att analysera din användning av tjänsten
  • Skicka notifiering och meddelande via mail, sms, telefon och e-post eller på annat sätt samt skicka marknadsföring om våra produkter och tjänster
  • Informera om uppdatering av tjänst och användarvillkor
  • Säkerställa och underhålla den tekniska funktionalitet hos tjänsten
  • Förhindra och förebygga missbruk av tjänsten samt förhindra användnings i strid med användarvillkor
  • Uppfylla och fullfölja förpliktelser enligt lagkrav

Lånekoll behandlar dina personuppgifter för att tillhandahålla den tjänst vi erbjuder och lämnar för detta ändamål även ut dina personuppgifter till de kreditgivare och kreditupplysningsinstitut med vilka vi samarbetar, försäkringsbolag och leverantörer av tjänster i syfte att tillhandahålla de bästa förutsättningarna för dig samt för att uppfylla de lagkrav som ställs på Lånekoll. Lånekoll kan även vid framtida tillfälle välja att kontakta dig med information om nya tjänster eller erbjudanden. Lånekoll mottar även uppgifter om dig inklusive kredituppgifter och kreditbeslut från de kreditgivare och kreditupplysningsföretag som vi samarbetar med.  

Dina personuppgifter kan också komma att läggas till grund för kundanalyser, kunduppföljning, affärsutveckling, marknadsundersökningar, marknadsföring och statistisk analys. Lånekoll spelar in all telefonkontakt vi har med dig, för att kunna säkerställa den överenskommelse vi träffar med dig och för att säkerställa kvalitén på de tjänster vi levererar till dig. Inspelningar och de övriga uppgifter vi sparar om dig kommer att ligga kvar i våra system så länge vi har ett kundförhållande med dig. För att få information om vår behandling av dina personuppgifter kan du kontakta oss per e-post till kundservice.gdpr@lanekoll.se. Dit kan du också vända dig om du inte vill att dina personuppgifter används för direkt marknadsföring eller om du vill att vi ska rätta, blockera eller utplåna uppgifter som vi felaktigt har behandlat om dig. Vi skyddar dina personuppgifter genom brandväggar, krypteringsfunktioner och anti-virus. Genom att godkänna villkoren när du ansöker om bolån och privatlån bekräftar du att du tagit del av och förstått innehållet i Lånekolls integritetspolicy.

Begränsning av Lånekolls ansvar

Information, uträkningar och rekommendationer lämnade av Lånekoll ska endast betraktas som vägledande förslag på hur du kan gå till väga, och det är upp till dig som användare av våra tjänster att värdera lämnad information för att avgöra om den är tillämplig på din individuella situation och privatekonomi. Lånekoll ansvarar inte för eventuell skada eller förlust som uppstår på grund av att du väljer att ingå, eller avstår från att ingå, låneavtal med någon av de banker och andra kreditgivare med vilka vi samarbetar. Eventuell finansiell rådgivning som du mottar från de banker och andra kreditgivare med vilka vi samarbetar utgör rådgivning från den banken eller kreditgivaren, och avtal som du tecknar med dessa företag är ett avtal mellan dig och banken eller kreditgivaren. Lånekoll ansvarar inte för eventuell skada eller förlust som uppstår genom sådan rådgivning, eller genom ingåendet av sådana avtal. Det åligger därför dig att kontrollera den information som vi lämnar om erbjudanden från banker och andra kreditgivare. Lånekoll ansvarar inte för skador eller förluster, varken direkt eller indirekta, och andra olägenheter som kan härledas till genomförandet av, eller har annan koppling till utförandet av finansieringstjänster av tredje part. Lånekoll är inte ansvarig för skada som beror på svenskt eller utländskt lagbud, svensk eller utländsk myndighetsåtgärd, krigshändelse, strejk, blockad, bojkott, lockout eller annan liknande omständighet. Förbehåll avseende strejk, blockad, bojkott och lockout gäller även om Lånekoll själv är föremål för eller vidtar sådan konfliktåtgärd. Föreligger hinder för Lånekoll att tillgängliggöra Webbplatsen eller vidta åtgärd på grund av omständighet enligt detta stycke får åtgärden skjutas upp till dess att hindret har upphört. Lånekoll har en ansvarsförsäkring avseende sin verksamhet som bolåneförmedlare, se Lånekolls informationsblad.

Ansvar för information på vår webbplats

IInnehållet på Webbplatsen är skyddat enligt lag om upphovsrätt. Det är förbjudet att utan Lånekolls samtycke göra kopior av hela eller delar av innehållet på Webbplatsen. Det anbud som du får genom att använda dig av Webbplatsen och dess budgivarplattform får endast användas för eget bruk och inte i eget kommersiellt syfte. I den mån som Webbplatsen innehåller länkar till tredje parters webbsidor kan innehållet på sådana webbsidor vara skyddade av dessa tredje parters immateriella rättigheter, och Lånekoll ansvarar inte för innehållet på sådana tredje parters webbsidor. Information som visas på Webbplatsen har vi erhållit från källor som vi bedömer vara tillförlitliga. Vi kan dock inte garantera att informationen är fullständig, riktig eller helt uppdaterad. Lånekoll tar därför inte ansvar för ekonomiska transaktioner eller andra rättshandlingar som grundats på information på Webbplatsen, utan användande av sådan information sker på egen risk. Lånekoll kan inte heller garantera att din användning av Webbplatsen eller nedladdat material från Webbplatsen inte kommer att orsaka skada eller förlust relaterad till din användning av Webbplatsen, såsom men inte begränsat till, förlust av data, datavirus, spyware, skadliga program, trojaner eller maskar. Användning av Webbplatsen sker således på egen risk för sådan skada eller förlust. Besökare ska omgående för Lånekoll påtala (reklamera) fel eller brister på Webbplatsen och budgivningsplattformen som påverkar besökare på ett menligt sätt. Reklamation ska lämnas så snart du upptäckt eller bort upptäcka felet/bristen. Reklamation görs till reklamation@lanekoll.se

Användning av cookies

På Webbplatsen använder vi cookies. Detta är en liten textfil som Webbplatsen begär att få spara på din dator. Cookies används i syfte att förstå hur våra besökare använder Webbplatsen och för att kunna förbättra användarupplevelsen. Det finns två typer av cookies, permanenta och temporära cookies. Permanenta cookies lagras som en fil på din dator eller mobil under en viss tid, dock längst 12 månader. Session cookies lagras tillfälligt och försvinner när du stänger din webbläsare. Vill du inte acceptera cookies kan din webbläsare ställas in så att du automatiskt nekar till lagring av cookies eller informeras varje gång en webbplats begär att få lagra en cookie. Genom webbläsaren kan också tidigare lagrade cookies raderas. Se webbläsarens hjälpsidor för mer information  

Ändringar

Vi förbehåller oss rätten att ändra och uppdatera dessa allmänna villkor från tid till annan. Vi kommer att meddela eventuella förändringar av dessa allmänna villkor genom särskilda meddelanden på Webbplatsen och genom att uppdatera och publicera en ny version av dokumentet på Webbplatsen. Vi uppmanar dig därför att från tid till annan besöka vår webbplats för att kontrollera huruvida några förändringar har skett. 

Senaste uppdatering villkor: 20240812

1. Information om Extrakoll

Extrakoll (”Extrakoll”) är en tjänst som tillhandahålls av Consector AB, org.nr 556961–4216, om du väljer att bli medlem i Extrakoll. När vi skriver Lånekoll nedan menas Consector AB. Syftet med Extrakoll är att medlemmarna ska få information och erbjudanden inom ramen för Lånekolls verksamhet, om lån, försäkringar samt andra finansiella tjänster och produkter för privatpersoner. Genom att bli medlem i Extrakoll godkänner du att dessa medlemsvillkor gäller mellan dig och Lånekoll. Du kan även få upplysningar om ditt medlemskap genom att kontakta extrakoll@lanekoll.se eller ringa 0770–221222.

2. Gratis medlemskap

  Det är frivilligt och kostnadsfritt att bli medlem i Extrakoll. Du blir medlem genom att godkänna villkoren för Extrakoll i samband med att du beställer en tjänst som tillhandahålls under varumärket Lånekoll. Medlemskap i Extrakoll utfärdas endast till personer över 18 år.  

3. Förmåner

Syftet med Extrakoll är att tillhandahålla medlemmarna en högre grad av service samt information och erbjudanden som kan vara av intresse för medlemmarna. Som medlem i Extrakoll får du bland annat:

  • Lånekoll (Extrakolls) nyhetsbrev med tips inom privatekonomi, upp till fyra gånger per månad.
  • Tillgång till Lånekolls lånesupport, via telefon, där du kan ställa frågor och få personlig service kring dina lån.
  • Garanterad hög servicenivå genom hela ansökningsprocessen i Lånekolls ordinarie tjänster för låneförmedling och försäkringsförmedling, vilket ökar möjligheterna till en beviljad ansökan.
  • Anpassad marknadsföring och erbjudanden som Lånekoll tror kan vara av intresse för dig. Dessa erbjudanden kan avse Consector AB:s samtliga tjänster, som tillhandahålls under varumärket Lånekoll, såväl som erbjudanden från Lånekolls samarbetspartners som kan vara av intresse för dig.
  • Information, erbjudanden och förmåner från Extrakoll kan skickas ut till dig via post, e-post, SMS, telefon eller andra digitala kanaler.

4. Personuppgiftsbehandling

I vår Integritetsskyddspolicy (som finns tillgänglig på vår webbplats) förklarar vi hur Lånekoll samlar in och behandlar dina personuppgifter och i övrigt och vilka rättigheter du har i anslutning till detta. Vi kommer att behandla personuppgifter så länge du har ett medlemskap hos oss. Om du har frågor om Integritetsskyddspolicyn kan du kontakta oss på kundservice@lanekoll.se.

5. Giltighetstid

Medlemskapet gäller tills vidare och kan sägas upp av bägge parter med omedelbar verkan. Du kan när som helst begära utträde ur Extrakoll genom att kontakta extrakoll@lanekoll.se, ringa 0770–221222 eller genom att klicka på avregistreringslänken som finns med i varje e-post och SMS utskick.

Senaste uppdatering villkor: 2023051